To spletno mesto uporablja nujne in analitične piškotke.
Z uporabo brskalnika sprejemate uporabo piškotkov.

Koncert orkestra konservatorija “Giuseppe Verdi” iz Torina: Arts Creating Future

immagine per LCD Lubianasmall

L’Istituto Italiano di Cultura di Lubiana è lieto di presentare una serata dedicata alla grande musica sinfonica, che vedrà protagonista l’Orchestra del Conservatorio “Giuseppe Verdi” di Torino.

L’evento, ospitato nella prestigiosa cornice della Slovenska Filharmonija, rappresenta una tappa fondamentale del progetto “International Routes: Arts Creating Future”. Questa iniziativa, finanziata dall’Unione Europea nell’ambito del programma NextGenerationEU, mira a promuovere l’internazionalizzazione dell’Alta Formazione Artistica e Musicale italiana, creando ponti culturali tra nazioni.

Il Programma della Serata

Sotto l’abile guida del Maestro Giuseppe Ratti, l’orchestra eseguirà il seguente repertorio:

  • Giuseppe Verdi: Sinfonia dall’opera “Nabucco”.
  • Sergej Vasil’evič Rachmaninov: Rapsodia su un tema di Paganini op. 43, con la partecipazione del solista Andrea Boella al pianoforte.
  • Pëtr Il’ič Čajkovskij: Sinfonia n. 4 in fa minore op. 36.

Il concerto non è solo un’esibizione artistica, ma un profondo momento di dialogo tra l’eccellenza italiana e la ricca tradizione filarmonica di Lubiana, storica crocevia tra il mondo mediterraneo e quello germanico. Sono Mario Turetta (Presidente del Conservatorio “Giuseppe Verdi” di Torino) e Francesco Pennarola (Direttore del Conservatorio “Giuseppe Verdi” di Torino) a tradurre in parole l’essenza della serata e del progetto:

“I nostri giovani musicisti non sono qui solo per esibirsi: sono qui per rappresentare una generazione che guarda all’Europa e al mondo come spazio naturale della propria formazione e della propria voce artistica. Sono qui per dimostrare che l’eccellenza nasce dal coraggio di mettersi in gioco, di cercare confronto, di costruire ponti”.

L’evento vede inoltre la preziosa collaborazione dei musicisti del Conservatorio “G.F. Ghedini” di Cuneo e il sostegno fondamentale dell’Ambasciata d’Italia in Slovenia.

Italijanski kulturni inštitut v Sloveniji vas vljudno vabi na koncert posvečen simfonični glasbi, na katerem bo nastopil orkester Konservatorija „Giuseppe Verdi“ iz Torina.

Dogodek, ki bo potekal v Slovenski filharmoniji, predstavlja eno od etap gostovanja v projektu »International Routes: Arts Creating Future«. Gre za pobudo, ki jo financira Evropska unija v okviru programa NextGenerationEU, ki ima za cilj spodbujati internacionalizacijo italijanskega visokošolskega izobraževanja na področju umetnosti in glasbe ter ustvarjati kulturne mostove med narodi.

Program večera

Pod vodstvom maestra Giuseppeja Rattija bo orkester izvedel naslednji repertoar:

Giuseppe Verdi: Simfonija iz opere „Nabucco“.
Sergej Vasil’evič Rachmaninov: Rapsodija na temo Paganinija op. 43, s sodelovanjem solista Andreja Boelle na klavirju.
Pëtr Il’ič Čajkovskij: Simfonija št. 4 v f-molu op. 36.

 

Koncert ni le umetniški nastop, temveč trenutek dialoga med italijansko odličnostjo in bogato filharmonično tradicijo Ljubljane, zgodovinskega križišča med sredozemskim in germanskim svetom. Mario Turetta (predsednik Konservatorija „Giuseppe Verdi” v Torinu) in Francesco Pennarola (direktor Konservatorija „Giuseppe Verdi” v Torinu) sta v besede prelila bistvo večera in projekta:

„Naši mladi glasbeniki niso tukaj le zato, da bi nastopali: tukaj so, da bi zastopali generacijo, ki gleda na Evropo in svet kot naravno okolje za svojo izobrazbo in umetniški izraz. Tu so, da pokažejo, da odličnost izhaja iz poguma, da se izpostaviš, da iščeš soočenje, da gradiš mostove”.

Pri dogodku sodelujejo tudi glasbeniki iz Konservatorija „G.F. Ghedini” v Cuneu.
Podporo projektu nudi tudi Italijansko veleposlaništvo v Sloveniji.

 

  • Organized by: Istituto Italiano di Cultura in Slovenia & Ambasciata d'Italia a Lubiana
  • In collaboration with: Conservatorio "Giuseppe Verdi" di Torino